:)

Inatt somna man inte förns 4 skulle sova typ tolv men prata med Danne och sen skulle jag sova för jag vart så trött men efter så vart jag jätte pigg låg och kolla på dåliga program tills jag nästan somna men då va Lars uppe och skulle jobba men lät som att han försökte väcka oss, jävlar va han lät! :O han höll på i en timme så efter de va klockan 4 och då fick jag äntligen sova!! men sen plinga de på klockan halv 9 de va Angelica som ville till ljusdal s jag följde ju, så nu är man ganska trött -.- men gick på badet med lillebror och Daniel och bara koppla av, fan va skönt de är att sitta i en ångbastu och bara slappna av och slutna ögonen höll nästan på att somna :P


men ska jag snart äta och sen ska jag och Angelica se på film, är typ en storasyter och lillasyster dag idag :)<33


Kommentarer
Emelie

Vilken bra dag du verkar haft, trots att du somnade liiite sent. :)

2010-12-29 @ 00:52:53
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0