Skola

Heeej alla få läsare :)



Idag på förmiddan hade vi bara sv och eng för 9:orna hade ntap och de va jääättteee drygt -.- sen hade vi matte och jag hade gjort klart diagnosen så då fick jag göra A-provet och gissa? jag fick 15!!!! :D och man ska ha 17 för att få G och jag tror de är 26 för att på VG så jag ska verkligen försöka få 11 p på B-provet men de börjar verkligen gå uppåt åt mig nu !(y)


Nästa termin kanske vi ska börja med en kör för dom på högstadiet, de kommer bli as kul! :D blir att jag åker till Danne i helgen kan inte vara ifrån han i 3 veckor de bara går inte! :O och på måndag äre ju 2 månader :)<3


Lägger upp lite gammla bilder på mig + annat om jag hittar nå kul :)

hahah herregud, de är inte serriös bild bara satt ni vet ;P



11 elr 12 år
min rum när jag fick de :´) minns hur glad jag vart :D



Lägger nog in fler sen, för jag ska ut och hjälpa mamma nu. Det är ju vår och då inebär de kratning -.-





Puss och hej leverpastej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0