Lovet slut :(

Hej hej :P


Nu är lovet slut och jag har inte hunnit skriva nått på lovet, men skriver lite nu. Blir nog mest bilder tänker jag :P har haft ett underbart lov iaf! i tossåsen va de vackert väder varaenda dag så vi va ute och fiska,körde skoter, tolka mm och på kvällen innan solen gick ner va vi uppe på fjällstopparna och körde! asså fan va härligt de va att åka där :O

Jätte bra skoter före och man kunde åka vartsomhelst och de va inte kallt och inte för varmt och strolande sol :) sen vart de tv och yatzy med dom vuxna :D

sen i helgen va jag och bada med Danne och där träffa vi Sofi :) va länge sen jag träffade henne så kände inte igen hon, men sen va vi med hon och Hanna och schteekte i solen :D

Jag och Sofie är bäst på att göra gubbar i sand ;) sen vart de skolan med massa folk, på söndan va jag och Danne med Sofie igen och då stack vi till skolan och sola hela dan tills vi skulle på Alice i underlandet :P inte så bra som jag trodde men den dög :)


Okej de vart lite ändå men nu kommer de bilder :)





Jag är bäst på att rita ;)
testade att krusa håret :)
De är ju hemskt! hela skolan fick plats i vårat elevrum på påsksmällen :O
Påskkärringar (Y)
Måla alla tjejerna i min grupp :p

Coolast!
Jag vart påsktupp i våran grupp -.-
Klart killarna ska bli målad!
Nu blire bilder från påskhelgen i björsjö :)
Björsjös lilla tupp :D
Rita för 2 år sen :)
Tolk :D
Björsös lilla påskkärring :D


Påväg till tossåsen se villka fina berg! :D

Så jävla fint väder :D där va vi framme :)
De första va ju att man gick upp till hundarna :D så jäkla fina hundar! tror de är Sarek på bilden :)
Saki och Sarek :)


Arak och Rotax :)
Nero, Saki, Sarek och Arak :)
Nero ledarhunden :)
Ögonen ! <3

Lellstugan vi bodde i  :)
Ute på skotertur uppe på fjället

Solnedgång :)
Där såg man ner till byn
Ful skoter xD
Innan dom skulle iväg :)


Marcus grävde ner sig xD



Charlie gick bara runt och morra till alla hundarna medans dom ville leka xD
Sarek
Arak

Så fort nån fick fisk så sprang alla hundar dit de vart lite kul xD
åkte ut på långfärd till en stuga kommer inte ihåg vad den heter men de är en sån här skydds stuga om de är storm. Och sen fick jag se en grav där de va en mamma och ett barn som hade frysit ihjäl.
Där va vi uppe alldeles på toppen :D
Sen hitta jag min nya kompis Bengt uppe på fjället, han är lapp och skit snäll :D
Men petar i näsan de gör han :O




Outfitt elr vad alla kallar de xD
Vackert ! :´) jag och Sofie ska bli elr vi är konstnärer ;)



Sofie :D<3
Bio :)
Banan som solat :) jag försökte kasta den på Sebbe men lyckades inte :(


Ja de vart några bilder iaf :P



Hej då ska baka paj med Jonna nu snart ska skriva te hon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0