Helgen! (Y)

Hej hej :)


Har varit med Hanna,Ferm och Danne hela helgen:) vi sov hos Ferm och typ på fredan va vi på kåken sen drog vi te ferm och titta på sällskapsresan sen så somna alla latmaskar förutom jag :) sen på lördan sola vi och grilla! väldigt gott du gjorde de Marcus! (Y) sen vart de att jag och Hanna vart så jävla godis sugen så vi fixa skjus och åkte ner på fäla och hämta filmer och godis :)

Sen lekte vi burken hela kvällen och jag och Hanna fuska :h hon skrev till mig vart Danne och Marcus va och om vi hitta varann så dunka vi inte varann, sen vart de film hela kvällen men latisarna somna och jag titta på film själv :( Hanna somna typ halv 1 och danne och Ferm halv 2 och jag låg vaken ensam till halv 3 och då somna jag, sen svättades man typ ihjäl och låg mellan dom 2 madrasserna så man höll ju på att få nå sykbryt XD

Tror inte jag sov så värst mkt inatt, sen stoppa jag in godis på Hanna och när hon vakna fråga hon om jag gedde henne godis inatt xD ja vakna typ 6 och latmaskarna sov till tio ungefär så då vart man lite uttråkad för jag orka inte sätte på en film.



Idag gick vi faktiskt till Danne och de är lånnggt!! och sen där körde vi burken och vinkleken så man vart lite trött.
Sen åkte vi till Ferm igen och jag typ bröt ut elr vad man säger jag bara börja grina de bara forsa! för jag kommer inte träffa Danne på 3 veckor om inte jag kommer i helgen villket jag måste! sen grina jag flera gånger i natt också för att jag låg och tänkte på hur länge vi kommer va ifrån varann :´(


Älskar dej Daniel skulle göra vad som helst för dig du är den som gör min dag, utan dig är jag ingen!<3




Hahaha ser ut som att Sofie är förvånad xD
Älskar dej Hanna!! du är bäst! <3
Jag och Hanna sola medans killarna åkte ner på fala och köpte mat :)

Du är så göllig gumman :)<3
Jag tycker felicia är väldigt het i hennes påve mössa (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0