Glömt

Hej tjollaaaaaaahopppp bloggenn!!!



Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg XD hahah men har typ absolut inget att skriva om med de säger jag ju jämt, men ändå blir de så jävla långt :P men iaf idag har jag testat nå dräckter till fotbollslaget men va inte med på träningen för hade så jävla ont i huvet :/ sen vart de att Malin färgade mitt hår :) de är hel blont nu, efter dopet blire ROSA !!!! :D

På valborg ska jag vara med Lina som jag saknar så jävla mycket :( har inte vart med hon på 2 månader, och vi firar typ 1 år på fredag för vi träffades på valborg för första gången :)


Nu orkar jag inte skriva mer :P



PUUUUUUUUSSSSSSSSSS<33







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0