Fotbolls träning

Tjaaaaa!!



Ja idag va jag med på fotbollsträningen :D dom ska börja vara här en gång i veckan och en gång i rätan och de är bra(Y) kul va de och träffa laget igen :) och rolig träning va de, men märker att jag typ inte har nån kondis längre får öva upp den eller vad man säger xD


Imoron är de linedance (Y) de är jätte roliga danser vi får lära oss nu + svåra ! :D


jag tycker faktiskt jag är duktig att jag tog mattefördjupning i morgon på elevensval ;) första gången jag tar nått tråkigt där sen jag gick i 4:an xD men de är för att jag måste bli bättre i matte eller jag måste och jag vill! :)


Nu väntar jag på att Andra Avenyn ska börja de är jätte spännande nu! :D


puss och hej :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0