Färila idag

Hej hej :)

Dom senaste dagarna i skolan har verkligen varit chill!! :O för Bea våran sv/eng lärare har typ inte varit här och de är bara hennes lektioner som är seg så de har verkligen gått fort!! vi har ju haft vikarie så vi har fått sett film, hänga gubbe och typ gjort nån ordfläta iaf inte behövt jobba iaf :)


Vart klar med egypten idag! SKÖNT!!!! och sen hade vi bara nyheter;)


Nu är jag ensam hemma för dom andra är i sveg, i går kom ju Malin och Theo (L) Theo har verkligen blivit stor :O och sen köpte jag en tröja av Malin verkligen nöjd med den! precis sån jag behöver.


Halv fem åker jag med bussen till färila, ska vara med Danne och på söndag blire att jobba om Lars har fixat ved :)




Gjorde en groda och stor filt till Theo på en slöjd lektion nöjd!
Hahahaha xD mobbad bild :p
De här är Marcus och bilden förklarar vad som hände på våran bildlektion XD han förstörde elutagen så de förklarar varför jag sitter ute i korridoren och syr :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0