:P

Cha cha bloggen! :D


Kom nyss hem från skolan, idag har vi haft håltimme :) och haft bad på gympan villket inte va kul xD sen hade vi slöjd och nästa gång blir jag klar med min klänning!! :D jag är glad! nu idag när jag skulle titta hur den satt så satt den skit bra :) är stolt över mig själv ;) sen hade vi engelska, vi håller på med USA och vi ska göra en stat där och nu skulle vi läsa upp allt för  hela högstadiet och jag hade skit svåra ord så för mig gick de mindre bra :/ men skönt att de är sjort nu iaf :) Ska äta snart sen dra till Jonna och sen linedance och gårn :D ska åka till fala i morgon :) blir nog kåken och på lördag ska jag vara i snasen och på söndag ska man träffa pappa oxå :)


Puss puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0