Jul pynt :)

Heej :)


Idag så har de varit ganska skön dag :) har typ bara haft NO, och SV ett pass och sen har jag och Felicia fått haft 2 sånglektioner för på första advent ska vi sjunga i kyrkan :) ci ska sjunga en stjärna lyser så klart, himlen i min famn och ljuset i advent :) de kommer låta bra tro jag ;P och sen hade vi bandet :) och vi träna på 3 låtar till julkonserten :) och sen så har vi haft lucia träning mkt sång idag men de gillar jag :D

På NOn så har vi hållt på med broar i några veckor nu är de flesta klar och dom som va klar fick testa vikter idag :) min bro vägde 720 g och den klara 12 kg och 440 g :) och av dom som har testat dom så äre min som har klarat mer än sin egna vikt elr va de va :D Marcus bro klara ju vafan 22 kg xD


Har julpyntat huset idag med mamma oxå :) de kommer gå jätte fort till jul nu när de snart är advent :) längtar så mkt!! :D

Puss och kram<3







Vikterna och min bro :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0