Idol :)

Tja bloggen!! :D


Idag har de varit en vanlig seg skoldag :S fast nu va 8:an här så nu vart de lite roligare :) dom ska ha prao till veckan fan vad tråkigt de blir utan dom! :´( de är ju lixom dom som underhåller en på rasterna så vad ska man göra nu? :(

Aja men i alla fall idag har jag varit med Amanda, vi va till stallet och fixa där sen drog vi till hemmet och blev masserade och spelade Wii Fitt :) sen drog vi till Amanda och där titta vi på idol jag, Amanda, Jonna, Elin, Edvin, Sebbe och Kasper men Kumin spydde så de lukta i hela huset så vi stängde in oss i ett rum :S

I morgon drar jag, Elin och Jonna till sveg runt tolv och ska ha en liten uppvisning på en dans vi gjort på linedancen :) sen får vi smörgåstårta får se om jag tycker om den då, brukar inte äta de ;P sen ska jag stanna efter de och då ska jag va med Josef och sen kommer Amanda och Felicia med nån buss och de blir de kanon kul! :D<3

Nu ska jag sova :P

Godnatt<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0