God kväll :)

Tjooo!! ;P


Idag så jag har jag varit med Jonna vi gick till hon efter skolan och då titta vi på tv tills Jon kom och sa att vi skulle fixa tv rummet, vi gjorde klart golvet de vart jätte bra :) nu ska vi bara tapeltsera (stavning?)  nån dag så blir de klart där :) juste ! på söndag kanske de blir så att jag, Jonna, Amanda, Felicia och Jon ska åka till åre på holliday klubb (stavning) de kommer bli grymt kul! :D vi kommer vara där tills på tisdagen tror vi :) de är ju så billigt nu, så då skulle vi passa på att åka ;) Har inte gjort så mkt mer idag :P men i morgon blir de att städa rummet och springa iaf tro jag :)

God natt puss puss :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0