Trevlig jul

Har man haft :) åkte till sveg runt 2 åkte till Christer och titta på kalle anka och sen åkte vi på graven, sen blev de Monica där vi åt och titta när dom öppna paket :P

Sen åkte vi hem runt 7 och då fick vi öppna paket!! :D snacka om att jag vart nöjd!! :D fick allt som stog på min önskelista tro jag ;) men de är ju för att jag varit så snäll i år :h nu ska jag, Jenny, Stina och Marcus lips snart så jävla glad att jag fick de :D trodde inte jag skulle få de och i sista paketet låg de där :D :D tack mamma älskar dej!!<333

kan skriva lite jag fick ;P

Smink
Kläder
pengar
xbox 360 (hela familjen)
Lips
gutarhero (hela familjen)
massa spel till xbox 360
skolsaker
hår saker
essesär (stavning)
pengar på mobilen
filmer

och mycket mer !! :D


I morgon ska jag och Amanda vara barnvakt om de inte blir att jag åker till färila :P vill ju helst vara hemma nu när man har fått så mkt paket :D


Nä nu ska vi sjunga lite puss hej!<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0