Lucy in the sky with diamonds

Chacha bloggen! :)


Gud vad veckar har gått fort! de är redan fredag i morgon :D våran sv/eng lärare är fortfarande inte tbx så vi fick titta på film och läsa på engelskan och svenskan i dag :D i morgon har vi läxa i so om lucy ska göra den senare, men de är ju sååå svårr oxå! xD alla svar står i texten super enkelt :) nu har jag blivit klar med min underkjol :) blev inte som jag hade tänkt mig :S den blev jätte spretig och när jag har den under klänningen ser de bara ut som man är en rund balong xD när jag kom hem efter skolan så va jag ute i snön och lekte med Charile han älskar snön! så roligt att se han hoppa sina glädje skutt i snön :) och sen så fick jag laga maten idag för mamma är i stan :) korv och bröd blev de :P

Hann ju inte skriva igår så kan väll skriva lite om går dagen  då :P vi hade lucia träning och de gick jätte bra :) jag, Felicia och Alexandra ska få sjunga verser från himlen i min famn älskar den låten :D och sen hade vi no och jag och amanda lekte doktor runt skolan för vi hade inget och göra för vi va klar med allt :) sen gjorde jag väll inte så mycket igår.

Nu ska jag vara duktig och gå med mammas ljudböcker på bibloteket, och sen drar jag på linedancen :) näst sista gången idag :´( tråkigt!! jag och Elin ska uppträda med en dans på julschowen :D

Längtar till julkvällen och julschowen! :D

Pusss!<333

Bara för att min hund är bäst! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0