Lucia :)

Tjo :P


Skrv inge igår för jag orka inte :P men idag har vi haft Lucia :) det gick jätte bra bara att jag kom bort mig lite då och då :) ikväll ska vi gå lucia på världshuset de är julbord där och fullbokan typ 60 st. Amanda ville inte vara med så då fick jag vara lucia! :D :D kul! :) fast de vart inte så många som ville vara med ikväll vart typ 10 st, och sen efetr det blir det gårn och vi ska fika sen blir det final i idol!!! :D spellar ingen roll vem som vinner men de är spännande ändå :P bara 13 dar kvar till jul nu!! :) och 7 skoldagar, men vi har elevensval dag på onsdag och nästa måndag har vi jultema dag och tisdan julshow :D så de är bara 4 riktiga skoldagar ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0