Lördag :D

Cha cha bloggen! :P



Det gick jätte bra igår kväll :) en del börja gråta när vi sjöng xD och taket va så lågt så jag fick huka (stavning) mig när vi gick XD sen efter de vart det glögg och peppakaka på gårn och sen idol med alla som va där :) Erik vann!! :D han sjöng vinnar låtet bäst :D men båda är lika bra ! bästa idol säsongen.

 Ikväll så vart de att vara hos Jonna och Amanda :) vi dansade linedance och Amanda den token försökte hänga på :P och sen fick man träffa Patrik och Pontus som man inte träffat sen halloween :) rolig kväll iaf :)

 sen ringde Stina och sa att jag skulle hem för Jenny hade damp xD sen gick jag hem och då lyssna dom på värsta cp låten och dansa som ja vet inte vad xD hahah sen blev jag på humör och börja dansa lika XD haha vi har ju nå fel vi XD

Pussss<33




Gårns lilla luciatåg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0