Elevensval dag

Hallon :)


Skrev inge igår för ja titta på tv :P men jag va med Amanda igår och vi klädde deras julgran :P vi hade redovisning i prick igår, jag fick : mvg i trummor, mvg i bas, mvg i synt, g i gittar :) visst är ja duktig? :P

Men idag har vi haft elevens-val-dag de va nice ;) först hade jag Photo shop sen blev de tjejsnack sen träna vi en snabbis med bandet och de gick kanon bra! :) sen blev de film vi tittade på Matilda den va jätte bra :) sen hade vi berättar dag de va väll så där :P sen vart de gymmet och nu sitter jag här :P

På fredag ska jag vara ledig för jag ska åka med mamma till sveg :) sen åker jag till färila tro jag för jag ska se på 2012 på lördag :D <3 min sista riktiga skoldag innan lovet i morgon skönt :) sen äre ju bara lekdagar<3

God natt<3



Så vart bilden jag gjorde xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0