APOR!!

vi gåår o fiskaaaaaar för att vi ska fiskaa en litten mupp, vi skas fiska fiska fiska, vi gick inte dit för att inte få nå napp, men gissa vad dm hände, jag fick faktiskt napp. för vi gåååår o fiskaaaaaar ja vi gör så för vi har rökt pååååå litee fiskfjäll, hejdåååååååååååå,


varför finns de inte apor med navlar som man kan peta lite granna i kan de va så jävla svårt att bara göra ett litet fucking hål eller jag ska fan spräcka alla jävla apor i världen fyfan va jag ska stämma jordklote nu asså, fast inte fiskedammarna för då kan jag inte gå o fiska. // damp barnen Johanna och Lina



Kommentarer
Johanniii

så jävla bäst :DDDDD haha jag hade askul :D<333

nör vi satt vid datan o allt xDD HAHAHAHAH!!! älskar er :DD <3333

2009-12-20 @ 21:47:04
URL: http://kkorvjjohannalol.blogg.se/
my

Hahahahaah xD jag med!!<3333 älskar er jag med :D :D :D<3333333333333333

2009-12-21 @ 16:46:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0