1 december :D

Hej bloggen :)


Hann inte skriva igår efter buggen, för jag gick och la mig så man orka upp idag och titta på julkalendern som sög! :( den gör ju de varenda år, men buggen va iaf jätte rolig! jag fick lära mig jätte mkt :) men de va drygt att byta partner hela tiden och de fans inte killar till alla så man fick dansa med tjejer och då blev de svårt att välja vem som skulle va kille och tjej xD

Den här dagen har varit jätte rolig :) Kasper gjorde nån intrejuv fan va rolig den vart xD och våran sv lärare är borta så vi har typ inget att göra på lektionerna xD och vi hade musik och vi håller ju på med prick, nästa gång ska vi visa vad vi kan för Carola, jag är iaf ganska nöjd med de jag kan :) jag kan mvg i trummor och bass och vg i pianno tack vare Elin :) och gitarr vet jag inte kan bara acorden xD men g elr ig :P

När jag slutade så kom jag hem och fixa allt till lucia så jag slipper göra de då, längtar tills de är :) och jag har strykt dukar, skottat snö :D de har kommit så mkt snö nu!! :D jätte kul och mysigt :)

Ja de va nog allt jag har gjort idag :)

Puss och Hej<33



Mysigt! :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0